Motion v 43:

Måndag 22/10: 55 min Kampsportsfys, 55 min BodyBalance
Tisdag 23/10: Vilodag
Onsdag 24/10: 55 min BodyCombat
Torsdag 25/10:Sjukskriven.
Fredag 26/10: sjukskriven
Lördag 27/10: Ond rygg
Söndag 28/10:

Motion hittills 2012:
9174,9 minuter
=
6 dagar 0 timmar 5 minuter

Jag är inte ett dugg nöjd med andra halvan av denna veckan. men det beror på att jag gjorde en felvridning under BodyCombatpasset på onsdagen vilket gjort mig nästintill orörlig de nästkommande dagarna. Jag kommer troligtvis ta det ganska lugnt den kommande veckan på grund av detta. Ryggen har blivit bättre men efter enbart en kortare promenad känner jag av att ryggen är ilsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0