Så här bra går det nu!

Är medlem på träningssajten Funbeat. Där man registrerar all sin träning och man får då se hur ycket man tränat den senaste månaden. Och där kan du även peppa dina vänner.
Som det ser ut nu har jag tränat 1073 min den senaste månaden vilket blir 17,8 timmar. Absolut inte fy skam!
På lördag tillkommer 150 minuter om jag orkar med hela Marathonpasset i BodyCombat. Men det ska jag klara av, annars blir jag sur!
Håller på att planera vilka drycker jag ska ha med mig för att orka med passet. Det blir nog en flaska med vätskeersättning, en flaska Yoghurt att dricka antingen under eller efter passet och en flaska med vanligt vatten. Då borde jag klara mig.
Middagen får lagas innan så det bara är att värma på när jag kommer hem.

Igår efter dubbelpassen fick jag skjuts hem av ett par som jag tränar med 1-3 gånger i veckan. Kvinnan är jätterar och vi tränar tillsammans i både Combat och BodyBalance. Och hon frågade om jag ville ha skjuts hem. Ja tack svarar jag så klart. Även på lördag så skulle de skjutsa mig hem, väldans snällt tycker jag! Så omtänksamma människor.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Bra kämpat som fasen!! Lycka till med marathonpasset!

2012-01-19 @ 15:38:18
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0