Motion v 2:

Måndag 9/1: Kvällsjobb
Tisdag 10/1: 55 min Step, 55 min BodyPump
Onsdag 11/1: Vilodag, träningsvärk!
Torsdag 12/1: 45 min SH'BAM, 55 min Box Snittpuls- 156, Maxpuls- 196!!
Fredag 13/1: 45 min Cycling Snittpuls- 148
Lördag 14/1: 55 min BodyCombat direkt efter jobbet. Snittpuls- 158
Söndag 15/1: Kvällsjobb, trött så ingen träning.

Jag är äldigt nöjd med denna vecka. Har skrotat stegräknaren för ett tag framöver känns det som. Men nångång kommer den tillbaka igen.
Har haft konstant träningsvärk vilket är ganska skönt, men ändå inte. Har kört på för fullt ändå.
Idag söndag sade mig kropp att den vill vila, nu idag blev det vila och sömn till kl 11, kors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0