Ååhh!

Denna helg träningsmässigt har inte varit bra.
Igår ställdes min BodyCombat in p.g.a. sjuk instruktör. Så då blev det städning hemma istället, en film och sedan somnade jag innan kl 22.

De senaste dagarna har jag haft en känsla i halsen som känns som början till halsfluss, så då kände jag att det var lika bra att avboka dagens träning. Ååhh, jag vill ju röra på fläsket. Imorgon hinner jag inte träna efter jobbet, jag ska åka direkt till min syster och "fira" Valborg, och gymmet stänger tidigt eftersom det är en klämdag. Och på tisdag har gymmet stängt. Åååhh!

Jag får till några pass i nästa vecka i alla fall. Har tagit på mig två nätter nästa vecka, de passar perfekt in med mina pass på gymmet, jag hinner träna och sedan åker jag direkt till jobbet och tjänar pengar. Har redan planerat hur jag ska hinna med det, planering är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0