MEH!

Usch vad irriterad jag blev när jag kom till gymmet. Var nummer 1 på reservlistan för Sh'bam (dansklass) så jag var på gymmet en kvart innan klassen börjar. Om man står på reservlistan ska man möts vid recceptionen så de kan ropa upp de från listan som kom med på klassen. Så jag sitter där och väntar på att de ska ropa upp mitt namn, men ikke!
TYDLIGEN ska man registrera med hjälp av ditt medlemskort att du vill stå "kvar" på reservlistan, men det är det ingen som har sagt till mig! Så bara för det missade jag den klassen och fick en "prick"! Usch så irriterad jag blev. SÅ för att spendera tiden tills nästa klass började, den hade jag plats på, bnlev det promena på bandet, 3 km. Försökte mig på lite jogging men kände av mina hälsenor så det blev bara promenad. Och sedan 3 km på Crosstrainern innan jag hämtade ut min biljett för att inte bli snuvad på även den biljetten.

Så nu är middagen precis intagen och jag ska väl packa ihop mig inför morgondagens arbetspass och besök hos R som opereras under förmiddagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0