Inte nöjd

Idag är jag inte nöjd med min träning, usch vad dåligt det gick.
Började med en orolig mage efter lunchen idag, vi blev bjudna på lunch av kliniken.
Tränade i alla fall, en orolig mage ska inte stoppa mig. Hade glömt min träningströja så jag fick ha den tröjan jag redan hade på mig, det ska inte stoppa mig heller.
Börjar Zumba-passet och får efter en kvart ungefär ont i magen, i höjd med levern. Tar det redan lugnt men saktar ner ytterligare och kör på i min takt.
Sen var det pass nummer två, ny instruktör, ny koreografi och redan halvdan, kan inte bli bra. Styrkan tog jag i på ganska bra men konditionen blev inte så bra.
Har dessutom ont i knäna, ena vaden och ett lår, dags för paus kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0