Lång dag

Idag var dagen lång, har hunnit med tre timmars träning, kors!
På tisdagar har en kollega ett Yoga-pass på en timme, så jag passade på att sträcka och böja lite. Att man kan vara så stel! Det blir väl bättre om jag sträcker och böjer lite bättre efter träning.

Sen åkte jag till gymmet och dansade Zumba en timme och sedan ett Powerstep-pass på det. Ny instruktör, ny koreografi för mig. Det var ingen bra kombination, gillade inte instruktören fullt ut. Kände mig som en värdelös flodhäst när jag inte hängde med, men inte så lätt när man inte vet vad man ska göra och inte hör vad han säger.
Hade dessutom ett linne som var alldeles för stort och därmed åkte upp vid varje hopp, tycker inte att en dallrande mage passar sig ute bland folk, så bara att dra ner tröjan hela tiden och hålla koll på koreografin var bökigt i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0