Steg och motion v 18:

Måndag 2/5: 8548, ingen träning. Hjärtklappning
Tisdag 3/5: 9675 (Skippar träningen, hjärtklappning och trött)
Onsdag 4/5: Fortfarande hjärtklappning till och från, vilar idag också.
Torsdag 5/5: Ca 5000 steg, utbildningsdag.Avbokad träning även idag, hjärtklappning till och från
Fredag 6/5: (3,5 km på band varav 1,25 km jogg. Cyklat till bror) Stegräknarfri dag.
Lördag 7/5: Soff/Balkongliggar dag, Cyklat FRÅN bror mitt i natten
Söndag 8/5: 8,28 km på band, varav 3,75 km joggade. Ingen stegräknare

Detta var inte en bra vecka, varken psykist eller fysiskt. Det fysiska kan ses mycket väl på veckans motion som är nära noll.
Har besvärats av en obehaglig hjärtklappning, så jag har så skippat träningen för att bli kvitt den. Hjärtklappnig är inte direkt farligt, men kanske inte så bra att träna hårt med en hjärta som inte slår som det ska.
Helgen har varit helt stegräknarfri, men har kommit iväg och tränat i alla fall två av tre dagar, bra jobbat tycker jag.
Har försökt njutit av solen så mycket som möjligt också, så nu är jag röd som en kräfta. Snart brun och snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0