Helg, helg och åter helg.

Och halva befolkningen är väl lediga från sina jobb idag, men inte jag inte. Ska strax åka iväg och spendera 7,5 timmar på jobbet.
Började dagen tidigt idag, väckarklockan väckte mig vid 8-tiden och så var det bara upp och hoppa för träningen började 09.30. Så äggröra och en kopp kaffe senare satt jag på bussen till gymmet.
BodyCombat med mina nýa boxningslindor, man känner sig lite häftigare med attiraljerna så på med de bara.
Ny instruktör som till och med fick mig att le några gånger, så plus till honom. Inte ofta jag ler en lördagsmorgon kl 10 under ett hårt träningspass.

Nu blev jag lite seg så jag ska passa på att vila en kvart innan jag ska packa ihop det sista och röra mig till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0