Sådär ja!

Nu har jag fått träningen avklarad för idag.
DanceAerobics, var lite mer förvirrad idag än förra gången tror jag. Kände att jag inte riktigt hängde med men jag blev svettig i alla fall.
BodyPump, nytt "schema". Det var väl ganska bra, det känns som att det inte är lika mycket repetitioner i denna som i förra. Eller är det bara jag?
Det var även mer kondition i denna än förra, lite mer upp och ner på step-brädan. Men det gick bra även idag, kändes som att jag överansträngt ena axeln men förhoppningsvis inte.

Nästa träning blir tidigast på lördag, om jag inte tar en paus över helgen. Har inte bestämt mig än. I sånna fall blir det träning på måndag nästa gång. .

Just det!
Kom fram lite tidigare så jag gick runt i centrumet och kikade lite innan träningen. Köpa en present till storknodden som fyller hela 5 år på tisdag! Och sedan så kikade jag in på stadium för att snoka bland hyllorna. Och då kom jag på att det kan vara ganska bra att ha träningshandskar till BodyPumpen och PowerStepen. Det är ganska lätt att stången glider ur greppet om man blir svettig. Så nu är jag riktigt peppad till de klasserna med mina nya vantar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0