Steg och motion v 22:

Måndag 30/5: 10318 Kvällsjobb
Tisdag 31/5: 20084 inkl. 55 min Zumba och 55 min PowerStep
Onsdag 1/6: Glömt räknare, 2,25 km på band, lite styrketräning
Torsdag 2/6: Ingen räknare
Fredag 3/6: 10122 Kvällsjobb
Lördag 4/6: 14563 Heldag på jobbet
Söndag 5/6: 17248 inkl. 55 min PowerStep, 1 km jogg och Kvällsjobb

Denna vecka har varit ganska lugn på träningsfronten, mycket för att jag jobbar många kvällar och att gymmet varit stängt på min enda lediga dag.
Ny vecka och nya krafter har precis börjat. Hoppas på mycket träning denna vecka.
Igår, söndag, tränade jag i mina nya tåskor för första gången. De var underbara att hoppa runt i, än så länge. Ett tag kändes det som de gick sönder men så var inte fallet tack och lov. På onsdag blir det nästa träningstillfälle troligtvis, eftersom min AC ska levereras på tisdag var jag tvungen att avboka träningen den dagen. Om de kommer tidigt hinner jag till gymmmet på kvällen innan de stänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0