Herrejävlar!

Hur tusan kan man bli så otränad på en vecka?
Körde ett Combatpass idag, en halvtimme in i passet känner jag att jag börjar bli svimfärdig. Drar ner lite på tempot för att slippa ligga på golvet inom några minuter.
Ytterligare en kvart senare är jag kräkfärdig av uttmattning, känner hur det bränner i bröstkorgen, får dra ner på tempot igen.
Jag har nog aldrig varit så glad att ett Combatpass är slut!
Känner redan nu hur musklerna ömmar, passet slutade för knappt två timmar sedan! Hur ska det kännas imorgon?

Imorgon nya tag med mitt första spinningpass, tack och lov bara på 30 minuter. Och sedan mitt första Corepass efter det, även det på 30 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0