Vad har hänt!?

Jag vet inte om jag känner igen mig själv, inte på ett dåligt sätt måste jag då säga.

Jag har tränat även idag!! Det blev inte lika mycket som sist, ingen styrka idag inte. Men det blev 25 minuter på Crosstrainern med ett snitt på 120 SPM/steg-per-minut. Kom väl fram nästan 1,5 km enligt "mätningen".
De har även ringt från SATS två dagar på raken nu, men jag har jobbat för fulla muggar så jag har inte svarat. Får se om de ringer imorgon innan jag börjar jobba. Kanske får en bra deal =).
Jag hoppas på studentkortet som mostan 420 kr/mån, annars blir det Guldkortet med rabatt för att jag jobbar där jag jobbar, och då blir summan 473 kr/mån tror jag, istället för 550.

Nu börjar snart handbollen! Wihoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0