Hurtat idag

Nu har jag kommit tillbaka efter träningen på sats. Det var väldigt skönt, hade nog lite bättre kondis än vad jag  trodde. Uppvärmningen blev 20 minuter på Crosstrainern, sedan blev det lite styrka och sedan cykling i ungefär 10 minuter innan vi fortsatte med lite mer styrka. Sen kom skrattet, vi förstog inte riktigt maskinerna och blev lite lagom flamsiga.
Den vi skrattade mest om var en rump-tränar-maskin, vi fattade verkligen inte hur man skulle göra, och så här såg det ut när jag försökte träna rumpan-

Efter det åkte vi tillbaka och käkade lite fort innan Handbollen började, nu ligger jag och kikar på handboll. Härligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0