Har jag tagit tag i mitt liv?

Denna vecka har varit bra för mig tror jag.
Jag tror att jag har tagit tag i mitt liv, en början till det i alla fall.
Har köpt mig ett medlemskort på SATS, varit och tränat 5 gånger på en vecka.
Har nästan saknat träningen idag, har endast haft soffläge idag med tanke på handbollen. Imorgon bitti beroende på när jag vaknar drar jag till gymmet. Annars blir det bara en promenad till bussen. Kommer nog ta en tidigare buss till jobbet, min gamla klasskompis ligger inlagd och vill ha besök. Så jag ska gå och besöka honom innan jobbet imorgon.

Veckans Träning-
Steg och motion:
Måndag 24/1: 16185. Heldag på jobbet
Tisdag 25/1: 15334 (inkl. 25 min Crosstrainer)
Onsdag 26/1: 13758, promenad (inkl. omväg) till bussen
Torsdag 27/1: 18141 (inkl. 25 min Crosstrainer+10 min promenadband båda i intervaller)
Fredag 28/1: 11274 (inkl. 30 min Crosstraining, 15 min promenadband, 10 min Armcykling)
Lördag 29/1: 13576 (inkl. 35 min Crosstrainer, 10 min armcykling, 30 min promenad på band och lite magövningar)
Söndag 30/1: Soffläge, ingen stegräknare på.

Jag tror ju inte att stegräknaren räknar alla rörelser när man är på gymmet. Man kanske ska ta av sig stegräknaren medans man gymmar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0