Förvånad

Jag är uppriktigt förvånad över mig själv. Jag har tränat även idag. Och idag har jag verkligen tagit i. Dripp dropp med massa svett, jag vet! Skit snuskigt!
Stog och "Crosstrainade" i 25 minuter, intervaller. Intervallerna komme rinte så tätt än, men de kommer då och då, ibland på 30 sek ibland på 1 minut. Sedan tänkte jag att någon annan kanske också vill använda den maskinen så jag flyttade mig till ett löpband och tänkte köra lite intervallträning även där. Så i 10 minuter blev det promenad varvat med lite joggning, 5 km/h--->10 km/h---> 6 km/h och lite snurr så där.
Sedan blev det lite magträning, hoppas jag har träningsvärk där imorgon!!
Kanske ska dra och träna imorgon också? Innan jag ska till nagelsalongen? På 6 dagar har jag ändå tränat tre gånger! Just därför är jag förvånad.

Nu ska jag titta på Svensk Maffia och sedan krypa ner under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0