Nära-döden-upplevelse!

Usch jag fick en nära-döden-upplevelse när jag var och tränade.
Zumban gick jättebra, var absolut inte lika snurrigt som sist. Så det var till och med roligt denna gång.

Däremot var det första gången jag var på PowerStep-pass. Det var väl så som jag hade trott att det skulle vara.
Det där med nära-döden-upplevelse då, man ska ju hoppa lite upp och ner på brädan, och tvärs över och på snedden och åt alla håll. Och jag hade inte riktigt koll på vart den där förbaskade brädan var någonstans så jag kunde drattat på arslet några gånger om jag inte varit så väldans koncentrerad. Balansen tog paus några gånger men det fick den inte, speciellt inte när man skulle hoppa på tvärsen.

Ryggen har hittills hållt ganska bra, känner av den det ska jag inte sticka under stol med, men som sagt imorgon blir det paus. Och på torsdag blir det bara kondition innan jobbet, fredag däremot blir det Body-Pump, aj aj aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0