Jag tror min rygg är återhämtad

Så sant som det är sagt, jag tror ryggen mår ganska bra nu. Den behövde kanske lite vila från träningen, men imorgon kör vi igen.
Förhoppningsvis får jag dansa Zumba imorgon, annars står jag på maskinerna och motionerar istället.
På tisdag får jag i alla fall dansa Zumba, yey! Och Step blir det på tisdag också, inte sån därn dans utan den andra stepen, upp på bräda, ner från bräda ni vet.
På fredag har jag bokat in mig på BodyPump igen, att jag inte lär mig? Eller så har jag lärt mig att det är ganska skönt med träningsvärk, får se det på det viset istället.

Snart är det dags att röra sig till jobbet igen, men först blir det en sen frukost och en dusch. Har inte vaknat riktigt än fastän jag varit uppe i nästan två timmar och nästan två koppar kaffe senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0