Dagen

Idag är jag som sagt ledig, ska alldeles strax åka till nagelsalongen och laga min nagel som gick sönder för två dagar sedan. När jag ändå är i krokarna kom jag på att mina glasögon blivit sneda efter att jag var i Andys lekland och sprang runt och hoppade, så de ska jag få raka igen.

Sedan drar jag till Sats och fläskar runt på Crosstrainern innan jag ska hem och göra mig i ordning inför kvällen.
Ikväll ska några kollegor ut och äta i stora staden för att säga hejdå till två(tre) kollegor som slutar. Jag hade glömt skriva upp mig på listan som sattes upp i personalrummet men hoppas att jag får plats ändå. Annars har jag fått mig en tur fram och tillbaka till stora staden i alla fall.
Tror inte jag hinner med så mycket mer idag faktiskt, ska ju hinna laga lunch någonstans också.

Jaja, nu ska jag åka till  via nagelsalongen och Specsavers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0