Träningstillbehör

Har precis beställt hem lite träningstillbehör. Egentligen behövde jag inte beställa så många artiklar, men jag blev "sugen". Beställde två par boxningslindor, har bara ett par och det känns inte så fräscht att svettas ner de 4 gånger innan de blir tvättade. Så snart har jag två par till, ett par svart och ett par blåa.

Sedan beställde jag ett par Combathandskar också, ett par riktiga sådana. Om jag inte skulle gilla de får jag väl sälja de vidare, det är säkert någon som vill ha de om jag inte skulle vilja de.

Det har tillkommit en till "Fighting-klass" på gymmet, så nu blir det slåss ännu fler gånger i veckan. Och de har nyligen öppnat ett gym i närheten av där jag jobbar, så nu kan jag ta en tur via det gymmet innan jobbet, eller efter jobbet till och med.

"Ultimate Fighting, MMA, Taekwondo och Karate - FightCircuit är en klass inspirerad av kampsportare och sättet de tränar på." Detta är beskrivningen av den nya klassen, låter spännande. Första passet blir om knappt två veckor, får se hur det slutar. Kan inte vara allt för tokigt eller hur?

Det har även tillkommit en ny dansklass, den måste utvärderas också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0