Lite ångest tänk är på väg tillbaka

Och inte på ett dåligt sätt, det är det där med träning.
Jag är ju sådan så jag bokar in min träning två veckor i förväg, och för två veckor sedan var jag ju inte sjuk, så pjag hade planerat att träna ikväll, men nu eftersom jag varit sjuk är det inte det bästa att träna när man precis blivit frisk. Har ju fortfarande lite ömhet i halsen så det är väl lika bra att inte träna idag, utan vänta tills imorgon för att vara på den säkra sidan.

Så då var jag ju tvungen att avboka dagens träning, och då kände jag att ängestkänslan över att avboka är på väg tillbaka. Det var så jag velade lite, ska jag eller ska jag inte?
Men hjärnan tog vid och det blev avbokning.
Så nu sitter jag och tänker på hur skönt det ska bli att träna imorgon, och jag hoppas verkligen att jag kommer kunna träna imorgon.

Imorgon ska jag i alla fall ta mig ut genom dörren och åka till nagelsalongen. Då lär jag märka om jag e fit-for-fight för träning.
Ska jag passa på att klippa mig också? Börjar bli otroligt långhårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0