Känner mig lat!

Har inte tränat på nästan FYRA dagar!
Känner mig lagom lat faktiskt, men tänker också att jag börjar bli lite förkyld, är nytatuerad och har problem med en axeln så det gör ju inget om jag inte tränat hittills denna vecka, ska ju träna imorgon innan jobbet är planen.

Och igår var jag på kalas, L fyllde år så det blev kaffe och grillning och ett glas vin. På en onsdag!

I kväll är det jobb, skulle gärna sova lite till faktiskt, men det får jag inte.
Tar en tripp till centrum innan jobbet för att shoppa lite också.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

lika bra att vänta tills du blir friskt då ;)

2011-08-04 @ 08:39:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0