Lite uppdatering om mitt LCHF-liv

Var några dagar sedan jag skrev om mitt nya liv med LCHF. Det går bara bra matmässigt, saknar inte pasta eller andra kolhydrater speciellt mycket, det skulle vara ordentligt gott med en knäckemacka med massa ost i och för sig.

Resultat då:
Har egentligen inte så mycket att berätta, har gått ner 1,8 kg på 2 veckor. Vilket jag tycker är ganska bra, inte riktigt nöjd. Men det syns nog mer på måtten, och jag har inte varit ägare av ett måttband tills nu, så jag kan tyvärr inte berätta hur mycket jag förlorat där, men det är nog några cm runt midjan. Så om man slår ihop de båda är jag ordentligt nöjd. Har fått några kommentarer också, och det är alltid roligt att det syns.

Dagens middag blir köttfärslimpa med ugnsbakade grönsaker och en sås tänkte jag. Ugnen gör sitt jobb för tillfället, och jag börjar bli ordentligt hungrig.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad roligt att du kör! Vad glad jag blir! Grattis till resultatet!

2010-12-19 @ 23:51:16
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0