Middagbjudning

I helgen ska vi ha middagsbjudning hemma med några vänner. Ska bli trevligt och dessutom skönt att vara på hemmaplan!
Jag har fått plugga "i förväg" en del för att hinna med mitt liv för tillfället. Men det blir nog bra!

Har idag min tredje och sista dag för denna vecka på nya jobbet, är absolut inte lika trött efter arbetsdagen som jag varit den senaste tiden. Kan bero på att det inte är lika tidiga morgnar längre. Idag gick jag upp 06.30 istället för 04.40, rätt stor skillnad!
Detta ligger jag och tittar på nu när det är vila 

Ligger även och läser lite kurslitteratur såklart, kan inte stirra mig blind på den mackapären...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0