Svacka

Jag har en liten svacka just nu där jag inte har lust med så mycket, jag gör det jag måste och inte mycket mer än så, är allmänt trött, grinig och hungrig. Men det försvinner nog snart.
Sitter just nu och filar på min hemtenta, på Espresso House, som jag ska skicka in imorgon, vet liksom inte vad jag ska skriva mer på den utan att det verkar som om jag ordbajsar, det vill jag inte göra!
Ska snart börja packa ihop och gå till gymmet för ett BC pass med gänget och sedan åker jag och M hem med gänget-M för en kväll framför tvn.
 
Näe nu måste jag försöka göra någon nytta, har boken framför mig i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Frudin

Det låter ändå som trevligt liv :-)
...Fast låg får man ju vara i bland, annars vet man ju inte vad motsatsen är :-)?!
Lycka till med tentan!

2013-03-20 @ 19:46:34
URL: http://frudinsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0