Helgen som gått

Helgen som gått har varit lugn och mysig.
I fredags efter jobbet åkte jag och M och storhandlade ganska direkt och sedan spenderade vi kvällen i soffan där jag somnade. Kom i säng strax efter 22 och somnade direkt även där, M låg och tittade på ipaden medans jag sov, han är inte så trött vid den tiden på dygnet han.
Lördagen var lika lugn den, vi åkte hem till K där vi åt middag med K och R. Där var vi kvar till strax efter 23, sedan åkte vi den timmeslånga resan hem där jag somnade på bussen. Nu för tiden har jag tydligen inte problem att sova...
Söndagen var ännu lugnare, M åkte iväg för att repa och jag låg på soffan och pluggade inför dagen. Senare under dagen kände jag mig febrig och hängig, somnade tidigt även igår, fick ett sms från M vid 21.40, då sov jag... Han fick vänta på svar tills 04.20 imorse.

Igår tittade jag på sista filmen i Twilight-serien, den var helt OK men hade högre förväntningar på filmen faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0