Spenderar dagen på tåg.

Vad ska man göra en ledig måndag efter jobb-helg? Jo man ställer klockan på 04.30 och åker till Köpenhamn!
Sitter nu på snabbtåget ner till Malmö för att där byta till Öresundståget och åka till Kastrup. Jag ska behandla min hyperhidros idag. Den senaste behandlingen gjorde jag i november så denna har hållt väldigt länge! Den är fortfarande helt borta men det börjar sina nu.

Idag blir det behandling av huvud, ansikte, rygg och ljumskar är planen. Har tid vid 14.00 och beräknas anlända kl 11.33 vid Kastrups flygplats. Så jag har några timmar att spendera innan och ungefär 4 timmar efter behandlingen.
Har med mig bok och laddare till telefonen så jag kan fippla så mycket jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0