300 stick senare

Ungefär 300 stick, Rapifen, propofol och robinul senare är jag åter på svensk mark på väg hem. Dagens behandling är det värsta hittills. Det var så att min sköterska S tyckte att jag behövde lite narkosmedel så hon kallade in överläkaren Swartling som gav mig en del propofol för att döva smärtan en aning. Jag har lite minnesluckor från propofolruset och kommer inte ihåg att de behandlat två partier som skulle behandlas.

Innan min behandling gick jag ner till vattnet och läste för att få tiden att gå. Bland annat var det en äldre herre som näckade, ett pensionärsgäng som drack öl och massa flygplan som passerade.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0