Bokrecension

Semester betyder att man läser böcker, i alla fall om man heter Yennie och är en bokmal i botten. Så under mina två veckor av semester som jag har haft nu har jag läst ut serien Eighty Days av Vina Jackson. 
På omslaget står det "Gillade du Femtio nyanser-serien så kommer du älska den här", jag håller inte med med den meningen. Femtio nyanser-serien var så mycket bättre, kan bero på att jag läste denna serie på engelska och lyssnade på Femtio nyanser på ljudbok med en väldigt passande uppläsare. 
Boken är rätt lik Femtio nyanser till viss del men inte riktigt lika beskrivande hur karaktärerna upplever de olika scenarierna. Vilket kanske är bra?
 
Nu när jag läst denna serie har jag börjat på nästa serie med "tant-snusk" som är skriven av Tiffany Reisz, återkommer när jag läst ut den serien som består av 3-4 böcker än så länge.
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0