Tenta

Nu har jag skrivit tentan i denna kursen. Det kändes riktigt bra, jag hoppas på ett VG. Jag bara skrev och skrev utan att tänka på 46 av 48 frågor.
Fastän jag de två senaste dagens inte läst någonting utan bara lyssnat på ljudbok, Femtio nyanser av honom och Femtio nyanser av mörker. Helt otroliga böcker! Lyssnat på ungefär 30 timmar bok på 4 dagar. Hoppsan! Nu vill jag bara lyssna på Femtio nyanser av frihet också, alltså nummer tre i serien.

Medans jag väntar på att den ska släppas lyssnar jag på Zlatans bok, precis påbörjad så jag har inget att säga än. Passar på medans jag inte har så mycket i skolan...

Sitter på tåget mot Stockholm, ska vara framme om 1 timme och 20 minuter, hoppas tidtabellen hålls så jag hinner till BodyCombaten med favoritinstruktören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0