Sann vän!

Har en fruktansvärt bra vän! Det har jag vetat de senaste 8 åren men igår blev jag riktigt impad!
Min lillasyster flyttade till Örebro för att studera på deras uiniversitet, men orkade inte vara kvar av personliga orsaker och behövdde hjälp att komma tillbaka till El-Stockholmo. Jag ringde då min kära vän R och frågade om hon hade möjlighet att göra en road-trip till Örebro med min idag, tisdag. Hon tänkte på saken och det kunde hon, men varför inte åka efter ditt jobb igår, måndag, och sova över där och åka hem tidigt?
Visst säger jag och packar med mig grejjor till jobbet för att åka senare på kvällen. Sedan ringer R och säger "jag och K åker tidigare så vi kommer hem tidig natt, det är väl lugnt?"
 
Så då sätter sig R och K och kör till Örebro för att hämta hem min syster, helt underbara människor! Så nu är hon hemma i tryggt förvar efter en tripp till Örebro.
 
Tack kära R och K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0