25 procent!

25 procent av min utbildning är från och med idag kl 16.00 avklarad! Att jag har orkar plugga heltid och jobba heltid är helt galet, kommer vara helt slut i sommar när jag inte behöver tänka på skola på två månader.
Idag kl 13 ska jag ha redovisning av en hälsokampanj jag och tre kursare arbetat med, vi skulle redovisat den när det var "snökaos" och tågen inte gick som de skulle. Så idag kan jag bocka av den redovisningen från att-göra- listan och påbörja en ny med den kursen som började imorse kl 09. Grundläggande hälsopsykologi it is! Jag har fortfarande inte fått kurslitteraturen levererad vilket är trist! Kan inte påbörja speciellt mycket studier utan boken... Snabel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0