Tagit beslut

Efter en hel del velande fram och tillbaka har jag äntligen tagit ett beslut avseende min "relation" till A, den är nu officiellt över! Jag har haft känslan av att den borde avslutas ett tag men varit rädd, antar jag, för att avsluta den, varför vet jag inte. Säkert av bekvämlighet för att inte vilja såra någon, helt galet jag vet! Då vår "relation" inte ens vrit befintlig de senaste månaderna och jag har funderat på om jag verkligen velat eller inte. 
Men nu är den avslutad, från min sida, han har inte hört av sig så jag antar att han har accepterat mitt beslut.
 
Beslutet blev väldigt lätt att ta, då jag fick lite hjälp på traven. För snart två veckor sedan träffade jag en helt underbar person här hemma i La Suede. Mer om det kommer ni säkert höra i fortsättningen...
I'll keep you updated!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0