Skövde here I come!

Sitter nu på tåget till Skövde. Ska sitta här i nästan tre timmar så jag har en den tid att spendera på att plugga.

M kom hem till mig igår direkt från annan ort, då blev det middag och två filmer innan det var dags att krypa till kojs. Rara lilla M gick upp med mig imorse kl 04.20 för att följa med in till stan och lämna av mig vid tåget. Stackarn har knappt sovit något, inte jag heller för den delen på grund av mina sömnproblem. Så nu skulle han åka hem till sig och sova ända tills det är dags att åka till replokalen och packa upp allt från veckan på annan ort.

Jag ska nu försöka nöta in mitt tal som jag ska hålla idag, lyssnade in det igår och det var lite för långt, have to speed it up a bit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0