Semestervecka

Denna semestervecka har inte riktigt varit en semestervecka egentligen. Ny kurs i skolan som började i måndags så jag har suttit med det en hel del under veckan, men semester från träning har jag nästan haft, bara en dag som jag tränat hittills. Vilket är rätt skönt, att kunna avboka alltså.
 
Igår tränade jag och idag får jag lida för det, inte skönt att sitta ner då jag har träningsvärk i rumpan. Men det var skönt när jag väl stod där.
Nu ska jag åka och handla inför middagsbjudning med R och K imorgon, tyvärr kommer inte M vara med då han fortfarande är på annan ort. Vi får klara oss utan honom, vilket ska gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0