Perfekt Latte!

Med min nya mjölkskummare får jag till en riktigt vacker latte. God var den också. Så denna pluggdag startades med en stark latte framför tv'n innan jag började fila på min seminarieuppgift jag ska ha klar tills nästa måndag då jag åker till Skövde för att redovisa, mindre roligt! Jag som inte tycker om att prata inför folk, och nu ska jag prata i 2-3 minuter inför människor jag inte känner speciellt väl... Får se hur det går.

Idag är första dagen på min semestervecka, den har jag sökt för att jag kände att det vart lite mycket med skola, sömnproblem och jobb. Så denna vecka ska jag sova ut, plugga och umgås med nära och kära. Dagen bjuder på lite plugg, frisörbesök och sedan in till stora staden med min syster och hennes dotter för att fixa dotterns hår. Sedan åker jag nog med de hem en stund för att umgås med yngsta dottern som babblade på som tusan i telefon igår när jag skulle fråga vilken tid vi skulle mötas upp idag. Tror hon saknar mig lite =).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0