Ändrade planer

Idag blev det förändringar i plenarna för eftermiddagen. Jag skulle åkt hem till R för middag och skitsnack efter jobbet, tyvärr fick jag vid lunchtid reda på att R var tvungen att avboka. Attans! Hade sett fram emot en dejt.
Istället åkte jag hem och grävde ner näsan i mina studier. I fyra timmar har jag suttit och skrivit så jag nästan fått nackspärr, endast mat och kisspaus. Så otroligt effektiv har jag varit. Det är till och med så att jag känner av mitt stukade finger sedan tre veckor... Skrivkramp? Japp!
 
Har precis laddat upp min individuella uppgift som ska vara inlämnad senast på söndag. Ej ännu inlämnad. Sitter och funderar på om jag vill finslipa lite till eller om över en vecka med finslipning duger. Jag tycker nog att det duger faktiskt. Ska tänka över natten tänkte jag.
 
 
Imorgon är det dubbelpass med BodyCombat 53! Första passet är med "gänget" som brukar köra, och andra passet är med Frudin och N på eftermiddagen. Svettigt ska det bli!
Nu ska jag sova så jag är pigg och alert imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0