Skit också!

Har fått tillbaka min individuella uppgift, artikelgranskningen i förra kursen med betyget underkänd!
Jag som var så nöjd med den uppgiften men tydligen skulle jag inte varit det.
Jag hade missuppfattat en hel del i upplägget så de senaste två dagarna har jag filat på ändringarna i den uppgiften. Nu ska jag tamejtusan bli godkänd!
Fick en stor klump i magen när jag såg texten bedöms ej. Usch vad det inte var kul.
Jag tror att jag tog lite för lätt på uppgiften och gjorde som jag brukade göra på gymnasiet, vilket är alldeles för enkelt för att lämna in på en högskola, tydligen! Men nu har jag gjort så gott som alla ändringar som skulle göras, ska bara fila lite mer på inledningen och slutsatsen och vänta på att man får skicka in den igen.
 
SKIT OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0