Hjärtsnörp

Igår när jag var på väg från jobbet till gymmet fick jag reda på att mina seminariekompisar jag skulle diskutera med inte ville genomföra seminariet idag utan vänta till omseminariet om typ två veckor. Jag fick hjärtsnörp och blev fruktansvärt irriterad för att de kom och sade det dagen innan seminariet. Därför lev det ingen träning eftersom jag var tvungen att försöka byta grupp mitt i aggressionen. Träningen hade verkligen behövts!
Tack och lov kunde jag byta grupp i sista stund och genomföra mitt seminarie idag. Något nervöst men det gick nog alldeles utmärkt. Det var dåligt ljud med mycket rundgång så jag hörde inte allt som sades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0