Äntligen ledig!

Idag är  min lediga dag efter helgjobb. Fruktansvärt skönt! Höll på att somna redan kl 8 igårkväll, så något trött var jag kan jag lova.
Idag blir det skriva på min individuella uppgift om folkhälsomålet "Goda och trygga uppväxtvillkor" som ska vara inlämnad på fredag. Jag har nästan skrivit klart och gjort väldigt noggrant efter Studiehandledningen så jag inte ska bli underkänd på även denna uppgift.
Har sett på våran "studiesida" att det var hela 18 st som blev underkända på den förra uppgiften, skönt att inte vara den enda. Så när jag är klar med den nuvarande uppgiften ska jag fortsätta finslipa på den förra så jag kan skicka in den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0