Pollenallergi

Nu har min pollenallergi slagit till.
De senaste åren har den varit helt OK att handskas med, med bara rinnsnuva och nysningar måste man nog vara nöjd.
Nu i år har det satt sig på halsen så det är alldeles trångt i luftvägen till och från och under träning känns det såklart värre. Har dessutom fått "ont" vid djupandningar.
Har då skaffat mig recept på luftrörsvidgande medicin jag kan ta när det snörs åt, men självklart var den slut på Apoteket och gick inte att beställa hem av någon anledning.
Så då var det bara att skaffa sig ett nytt recept på en ny medicin. Hoppas nu att den finns i lager, annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Kan ju absolut inte sluta träna bara för att det är pollen i luften. Det går jag inte med på.


Denna är inte min vän just nu, fastän den är fin att titta på efter att bara ha sett snö och trist senaste halvåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0