Jag lever

Jag lever, inte skulle jag gjort annat heller.
Till slut fick jag tag på min luftrörsmedicin, efter besök på tre olika apotek det vill säga. Så nu kan jag andas igen.
Tog två puffar innan BodyCombaten igår och det var helt underbart, jag kunde andas!

Idag har jag rensat min klädkammare, innan rensningen kunde man knappt komma in där, nu är det nästan tomt i jämförelse. Så här tomt har det inte varit sedan jag flyttade in. Härligt värre!



Har skaffat mig ny frilla igen också, en frisyr jag funderat på i ett år ungefär men inte vågat mig på, men nu så!

 


Kommentarer
Postat av: Borthy

Supercool frisyr! Trevligt att se bilder i ditt liv! mer sådant!

2012-05-13 @ 07:23:45
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0