Helt underbar dag igår!

Igår började dagen som vanligt med träning, sedan storhandling inte lika roligt kanske.
Sen åkte jag hem till min bror för brännbollsspel, grillning och kubbspel. Riktigt roligt.
Det var väldigt länge sedan jag spelade brännboll, skoltiden torr jag nog så minst 5 år sedan. Mitt lag vann, Jihaa!

Grillningen blev lyckad som bara den, vi var 12 personer och två hundar som åt gott och hade trevligt i solen.
Sedan spelade vi ett väldigt långdraget kubbspel, tog ungefär en timme att spela klart. Mitt lag vann även där, Jihaa!

Sedan var det Eurovision på tvn, vilken känsla jag fick när Loreen sjöng Euphoria. Oj oj oj!
Och hon vann! Underbart. Funderar på om jag ska köpa biljetter till Eurovision nästa år, skulle vara en upplevelse att vara där då.

Så här såg jag ut efter en heldag i solen igår, utan solkräm tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Bra jobbat för den brännan :-)

2012-05-29 @ 02:35:47
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0