Semester!

Just nu har jag några semesterdagar som jag njuter av.
Dagen började att jag slog upp mina gröna kl 07.20, kors vad tidigt! Men skönt när jag får vakna av mig själv!
Låg och tittade på ett avsnitt av BB i telefonen innan jag förflyttade mig till soffan med en kopp kaffe och boken i högst hugg där jag läste fyra-fem kapitel. Sen blev det lite tv-tittande och sedan en promenad i mina nya skor till centrum för uthämtning av paket och handling.

Hade lagom skön smärta i tårna när jag kom hem, fastän jag gått runt i skorna inomhus i några timmar innan utan att känna någonting.

Igår var jag, S och M i ett köpcentra och shoppade lite. Jag köpte ett par skor och lite kläder till min gudson som kom till världen i söndags morse.
S köpte lite kläder till M och en present till J som fyller hela 6 år imorgon!

Kalas skall det bli! Jag funderar på att köpa biobiljetter i present till henne så vi två kan gå och titta på någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0