Kroppsutsmyckning

Har funderat ett tag på nästa tatuering, och även blivit lite kär i någon mer piercing.
Har två tatueringar planerade, en text på insidan av armen tror jag, hade först tänkt ha den på nyckelbenet men det är för långt, och sedan en blomma av något slag på vänsterfoten. Vet inte när jag ska få råd till dessa men nångång händer det väl.

Sedan har jag fastnat för piercing på bröstbenet. Det kallas tydligen "Dermal Anchors" och är som en sten på huden bara. Väldigt fint tycker jag! Ska väl fundera lite till på den innan den sätts men det blir og en sådan nångång inom en snar framtid. Ska läsa på lite mer innan också, så jag var vad jag ger mig in på. Eftersom jag redan har ett gäng piercingar så borde det inte vara så stor skillnad.


(googlade bilder)

På något vis för de in den där plattan under huden och sedan skruvas stenen på. Väldigt fint tycker jag!
Vill ha min i "gropen" på halsen eller mitt på bröstbenet, eller kanske två?
Tycker det är fruktansvärt fint att ha en sten på kindbenet också, men det passar inte i jobbet tyvärr, innan jag ordnar en sån måste jag byta jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0