Helgjobb...

Denna helg bjuder på en massa jobb, ovanligt? Nej inte ett dugg.
Dessutom var jag korkad nog och tog ett extrapass imorgon förmiddag, inte tänkte jag väl på att det är inatt man ställer om klockan och jag inte kommer få sova speciellt mycket mellan jobben. Ikväll är jag hemma 22,30 och imorgon åker jag kl 6, eller 5 den gamla tiden, alltså inte många timmar sömn denna natt. Dessutom jobbar jag måndag morgon och åker hemifrån halv 6, inte mycket sömn den natten heller. Kommer vara lagom trött på tisdag när jag väl är ledig.

Det blir till att ta sovmorgon, åka och storhandla och sedan kanske hinna med en Powernap, det är på tisdag jag och kusinen V ska på Betner IV på Chinateatern. Energi behöver jag!
Vi ska ut och käka innan föreställningen börjar så jag måste åka hemifrån vid tre-snåret så vi hinner gå runt och glo lite också. Ska bli fruktansvärt trevligt, har längtat till föreställningen sedan biljetterna köptes i december(?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0