Sista dagen i värmen

Idag är sista heldagen i värmen, imorgon måste jag tyvärr åka hem. Längtar efter min familj och grabbarna där hemma. Men vill såklart inte lämna A, det är ju första gången på ett år som vi ses. Det kändes inte som att det var så länge sedan vi sågs, förväntade mig att jag skulle vara nervös och dan men det var jag inte. Kanske för att vi pratat så pass ofta i telefon? Förhoppningsvis dröjer det bara ungefär fyra månader tills vi ses igen, och då på hemmaplan för mig. Det blir något nytt... Idag är det första dagen på Ramadan så det blir inte mycket kärlek dagtid nu, inte ens en hejdå-puss imorse. Men man måste väl respektera det antar jag, fastän jag tycker det är helt galet... Idag hoppas jag på massage, hade ju planerat att ta en heldag med Hamam men det har inte blivit av..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0