Höll på att göra i byxan

Jag och S såg filmen "The Silent House" igår, och vi höll på att göra i byxan knappt tio minuter in i filmen.
Fem minuter in i filmen satt jag med pekfingrarna redo att täppa till öronen med och S flyttade närmare mig med filten över näsan.
Och jag satt och pratade med karaktären "Nej ditt pucko gå inte dit", "Akta dig det är något där bakom" ungefär så höll jag på en timme in i filmen, sedan lugnade den ner sig.


Den var mycket värre än Paranormal Activity, som jag visserligen inte tyckte var läskig.
Hade vi varit 50 år äldre hade vi fått varsin hjärtinfarkt tror jag.

Vi avslutade filmkvällen med en kristen komedi, Saved. Det behövdes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0