Val och kval

NEEEJ!
Min diskmaskin håller på att pajja, ordentligt! Den låter fruktansvärt, tömmer sig inte helt och blir aldrig färdig.
Kommer bli fattig en dag i framtiden när jag bestämmer mig för vilken maskin jag vill ha. Har hittat en intressant men jag skulle vilja ha den på avbetalning, lite saftigt att betala ex-antal-tusenlappar en och samma månad. Och det gick inte att välja när jag kollade på internet. Så åka till butiken och kolla om man kan få det valet. Förhoppningsvis kan jag det.

Jag är alldeles för bekväm för att handdiska! Jag vill ha min tid för annat här i livet.

Så imorgon blir det ner i källaren och hämta diskstället, och lite annat skräp så jag kan rensa min klädkammare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0