Snart är denna helg slut

Och det ska bli skönt, min helg fortsätter visserligen imorgon, måndag, också. Är ledig tisdag och sedan är det jobb i fem dagar till innan ledighet.
Snart har jag några semesterdagar planerade så jag blir ledig i hela tio dagar, det behövs verkligen nu. Känner att jag har tröttnat på mitt jobb en aning igen. Så i fredags var det så illa att jag hellre skulle suttit i kassan på ICA.
Så lite ledighet är välbehövligt, då kanske jag tycker om mitt jobb snart igen. Alla har vi väl våra svackor, och min är pågående just nu så jag känner mig väldigt negativ.

Min tleefon började strula idag så jag är tvungen att göra en återställning, hoppas den är färdig innan jag åker till jobbet om en halvtimme. Annars får jag lämna den här hemma och göra färdigt när jag kommer hem ikväll.
Idag får jag skjuts till och från jobbet av kollegan C, så skönt! Vi brukar alltid ha det så roligt i bilen, Mahna-Mahna-låten sjunger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0